
Yahoo! firmasının yeni patronu Carol Bartz’ın ilk büyük icraati sayılan revizyon, dünyanın en popüler web sitesi olmasına rağmen ona paralel gelir yaratamayan portalı canlandırma girişimi olarak görülüyor.
Proje ilk duyulduğunda bazı ‘inertent guruları’, insanların artık doğrudan arama motorları yoluyla istedikleri sitelere ulaştığını, Yahoo! anasayfası gibi portallara yapılan yatırımın ‘ölü’ olacağını iddia etmişti.
Ancak istatistikler, Yahoo! kullanıcılarının önemli bir kısmının hala ilk önce anasayfayı ziyaret etmeyi tercih ettiğini, aramalarına oradan başladığını gösteriyor. Bu da portalı ilanlar için çok cazip bir alan haline getiriyor.
Nitekim revizyonun ilan gelirinin çok olacağını düşünen Yahoo! yönetimi, yenilediği anasayfanın lansmanı ve ilanlar için 100 milyon dolardan fazla para harcadı.
0 yorum:
Yorum Gönder